HTML

Szocioblog a túloldalról

A blogban megjelent írásokat © (copyright) szerzői jogok védik, azokat a szerző tudta és engedélye nélkül máshol megjelentetni harmadik félnek szigorúan tilos.

Friss topikok

  • Ligeti Léna: Nekik még nem kellett volna leszállniuk. (2018.02.13. 10:44) Mementó
  • Layli: Szinte, azza valóban láttam, éreztem az álmod. A kislányt a hosszú, vagy nem is olyan hosszú, csa... (2018.01.28. 18:38) Ma éjjel álmomban,
  • Layli: Ez annyira...... de annyira....! (2016.08.11. 11:49) Innen a semmin
  • Layli: Ez annyira szép, hogy szinte nekem is fáj! (2016.02.16. 22:15) Távolódóban
  • Layli: Nincs mit, ez így volt jó! Mindennek oka és okozata van. Ez volta legjobb, vagy talán az egyetlen ... (2014.06.24. 18:21) Május első vasárnapja

Címkék

2014.05.04. 22:23 Ligeti Léna

Május első vasárnapja

Sokszor kicsengett a telefon. Anyám hangja rekedt volt. Távoli, de nem is lehetett más. Megkérdezte, hogy vagyok. Szociális munkás, hát, hogy lennék - akartam mondani, de nem tudtam megszólalni.
Egy keveset még beszéltünk a szomszédról, ma, május első vasárnapján.

 

3 komment

Címkék: életem


A bejegyzés trackback címe:

https://lenamasikelete.blog.hu/api/trackback/id/tr616118346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Layli 2014.05.25. 19:31:33

Az én telefonom sohasem csöngött, anyám sohasem hívott, és én sem őt. Évekig. Évente egyszer, a szeretet ünnepén (ugye milyen ironikus) találkoztunk fél órára, és boldog családot játszottunk) Tavaly karácsonykor nem voltam otthon. Idén már nem volt kihez menni. Idén értettem meg őt. Idén ismertem be saját hibáimat. Idén bocsájtottam meg neki. Idén lett igazán anyám.

Layli 2014.06.24. 18:21:43

Nincs mit, ez így volt jó! Mindennek oka és okozata van. Ez volta legjobb, vagy talán az egyetlen út.
süti beállítások módosítása