HTML

Szocioblog a túloldalról

A blogban megjelent írásokat © (copyright) szerzői jogok védik, azokat a szerző tudta és engedélye nélkül máshol megjelentetni harmadik félnek szigorúan tilos.

Friss topikok

  • Ligeti Léna: Nekik még nem kellett volna leszállniuk. (2018.02.13. 10:44) Mementó
  • Layli: Szinte, azza valóban láttam, éreztem az álmod. A kislányt a hosszú, vagy nem is olyan hosszú, csa... (2018.01.28. 18:38) Ma éjjel álmomban,
  • Layli: Ez annyira...... de annyira....! (2016.08.11. 11:49) Innen a semmin
  • Layli: Ez annyira szép, hogy szinte nekem is fáj! (2016.02.16. 22:15) Távolódóban
  • Layli: Nincs mit, ez így volt jó! Mindennek oka és okozata van. Ez volta legjobb, vagy talán az egyetlen ... (2014.06.24. 18:21) Május első vasárnapja

Címkék

2014.05.25. 19:00 Ligeti Léna

Félelem

Nem emlékszem, hogy az elmúlt 15 évben egyszer is féltem volna annyira, mint az azt megelőző évek összes napján. Azt hiszem, már szerencsés vagyok. Még csak az álmaimmal kellene valahogyan…

csodálatos.jpg

 

   Ballet in the Streets of Portugal - Foto: Leandro Araújo

1 komment

Címkék: életem


A bejegyzés trackback címe:

https://lenamasikelete.blog.hu/api/trackback/id/tr806208532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Layli 2014.05.25. 19:35:45

"Az álmok nem hazudnak......" De tanácsot, útmutatást adnak, vagy kivetítik félelmeinket..... még ha oktalanok is....
süti beállítások módosítása