HTML

Szocioblog a túloldalról

A blogban megjelent írásokat © (copyright) szerzői jogok védik, azokat a szerző tudta és engedélye nélkül máshol megjelentetni harmadik félnek szigorúan tilos.

Friss topikok

  • Ligeti Léna: Nekik még nem kellett volna leszállniuk. (2018.02.13. 10:44) Mementó
  • Layli: Szinte, azza valóban láttam, éreztem az álmod. A kislányt a hosszú, vagy nem is olyan hosszú, csa... (2018.01.28. 18:38) Ma éjjel álmomban,
  • Layli: Ez annyira...... de annyira....! (2016.08.11. 11:49) Innen a semmin
  • Layli: Ez annyira szép, hogy szinte nekem is fáj! (2016.02.16. 22:15) Távolódóban
  • Layli: Nincs mit, ez így volt jó! Mindennek oka és okozata van. Ez volta legjobb, vagy talán az egyetlen ... (2014.06.24. 18:21) Május első vasárnapja

Címkék

2018.01.28. 16:04 Ligeti Léna

Ma éjjel álmomban,

a szülővárosom garzonsorai előtti utca olyan hosszúra nyúlt, hogy nem láttam honnan indul, s nem láttam meddig tart, mégis a szülőföld adta biztonsággal mentem végig rajta. Rózsaszínes, játék babakocsit toltam, ami az út felénél valahogyan szertefoszlott, helyette anyám tűnt fel, apró virágos, szürke nyári kosztümjében, a lábán azzal a pici, tűsarkú, ezüstszínű szandállal, amelyet gyerekkoromban olyan szívesen próbálgattam. Soha nem ismert erősségű boldogság ömlött végig rajtam, hirtelen azt éreztem, hogy semmi nem történt meg abból a sok-sok évnyi kínból, alkohol gyilkolta fogadalmakból, könyörgésekből, megaláztatásokból... Annyira boldog voltam! Már majdnem odaértem hozzá, már majdnem megérintettem, már majdnem feltettem a gyerekkori kérdést: "hoztál-e valamit?" - amikor felébredtem... 
A ki nem mondott kérdéssel ajkamon, s haláloddal a szívemben léptem felnőtt létem újabb reggelének első percére...

 

img_0009.jpg

1 komment

Címkék: életem


A bejegyzés trackback címe:

https://lenamasikelete.blog.hu/api/trackback/id/tr213610939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Layli 2018.01.28. 18:38:20

Szinte, azza valóban láttam, éreztem az álmod. A kislányt a hosszú, vagy nem is olyan hosszú, csak apici lány számára tűnik annak, ahogy lendületesne tolja a babakocsiját a nyári napsütésben, sietve......mit sem sejtve......
süti beállítások módosítása